niedziela, Październik 21, 2018
0
  • No products in the cart.
Night Runners fot. Sebastian Zieliński
Trening

Maraton w 12 tygodni!

Przed Wami trzy plany treningowe, które możecie zrealizować samemu lub wraz z grupą treningową Night Runners w Poznaniu.
Spotykamy się w każdy poniedziałek na Cytadeli, czwartek nad Maltą oraz w weekendy nad Rusałką.


Plan dla debiutantów – to plan dla osób, które biegają regularnie od minimum roku, a w ostatnim okresie trenowały 3 razy w tygodniu. Z tym planem przygotujesz się do pierwszego startu na dystansie maratonu.
Pobierz plan

Plan “4:00” – to plan dla osób, które już przebiegły pierwszy maraton lub biegają od kilku lat i nie zmierzyły się jeszcze z dystansem maratonu. Jeśli myślisz o tym planie powinneś biegać półmaraton w tempie min na 1 h 50 min
Pobierz plan

Plan “3:33” – to plan dla zaawansowanych biegaczy zakładający osiągnięcie średniego tempa na dystansie maratonu na poziomie 5:02 min/km
Pobierz plan

Jeśli masz pytania, zostaw je w komentarzu.
Powodzenia w treningach i do zobaczenia na trasie 18. Poznań Maratonu

.